preloader

Weboldal hatékonyság – az 5 legfontosabb hatékonyságnövelő szempont weboldal készítésénél

“Szuper” weboldal = piaci lépéselőny ! De mit is jelent ez esetben a “szuper” kifejezés, és van e létjogosultsága napjainkban?

A jelenlegi üzleti helyzetben valamennyi, önmagát kicsit is komolynak és megbízhatónak tartó vállalkozásnak / cégeknek rendelkeznie szükséges saját weboldallal a különböző Social média felületeken túlmenően. Ennek nem csupán látszatpolitikai oka van, hanem tényleges ügyfélszerző erővel rendelkezik. Itt egyből több különböző nézőpont és rutin találkozik egymással, tekintve

+ a különböző keresők általi találatok rangsorolásáról (Google, Yaohoo, Bing..)
+ a Social mediát naponta órákon át “fogyasztó” (vagy csupán órákat nem fogyasztó) z generáció azonnali online tájékozódásáról, böngészési találat ellenőrzéséről, illetve
+ illetve a termék- vagy szolgáltatás vásárlási paraméterei alapján kiválasztott cégek összehasonlításáról, melyet valamennyien gyakorlunk, és döntéseinket befolyásolják.

Fenti esetek bármelyikére igaz azonban, hogy döntésünk befolyásolása több paraméter együttes teljesülésével történik meg, és az alábbi tényezők túlsúlya által dönti el a fogyasztó, látogató, hogy mely cégre esik a választása:
+ a modernebb és esztétikusabb,
+ gyorsabban betöltődő,
+ gyorsabban értelmezhető,
+ minél kevesebb de annál lényegesebb információt tartalmazó,
+ “responzív” – mobilról, tabletről, laptopról, asztali munkaállomásról egyaránt kiválóan működő weboldallal rendelkező

“Szuper” weboldal = piaci lépéselőny & növekvő profit !

Dömsödi Ferenc

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük